Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Mgr. Igor Marks, PhD.

Zástupca vedúcej katedry, študijný poradca pre študijný program UPP a UPPEP

  • ID:

    KH: streda 13.00 - 15.00

  • Katedra:

    Katedra školskej pedagogiky a psychológie

  • Email:

    marks@dti.sk

  • Telefón:

  • Výučba

     

     Podieľa sa na výučbe v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy.

     Vyučované predmety:

    •  Kapitoly z andragogiky
    •  Súčasné trendy vo vzdelávaní
    •  Diplomový seminár
    •  Inštruktáž k pedagogickej praxi 1, 2
    •  Seminár k bakalárskej práci
    •  Inštruktáž k priebežnej a súvislej pedagogickej praxi
    •  Metodológia pedagogického výskumu
  • Projekty

     

    VEGA 1/0293/16 Významná osobnosť slovenských dejín 20. storočia v kontexte pedagogiky, pedagogického myslenia a zrodu a vývinu moderného školstva - Anton Štefánek

    Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ

     

    KEGA 005DTI-4/2018 Stratégie podpory adherencie žiakov k pravidlám v edukačnom prostredí

    Pozícia v projekte: spoluriešiteľ

     

    VEGA 1/0152/11 Slovenská encyklopédia edukačných vied

    Pozícia v projekte: spoluriešiteľ

     

    IGA 007 VŠ DTI/2020 Manažérske kompetencie a inovácie v súčasnej praxi

    Pozícia v projekte: spoluriešiteľ

  • Publikácie

     

    AAA   Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

    AAA01 Marks, I. & Lajčin, D. (2017). Anton Štefánek a slovenské školstvo v medzivojnovom období – vybrané problémy. Brno: Tribun EU. ISBN 978-80-263-1362-5.  

    AAA02 Porubčanová, D., Marks, I.,  Rozvadský Gugová, G. & Gabrhelová, G., D. (2020). Educational context of compliance with school rules.  Ostrava: STS Science Centre; London: KEY Publishing. ISBN 978-1-908235-14-5. ISBN 978-80-7418-364-5.

    AAA03 Paľun, M., Marks, I., Korintušová, M., Hagara, V., Ružinská, E., Ďurkovičová Ďurianová, M. (2016). The Economic Prosperity, Management and Social Possibilities of HNA. Brno: Tribun EU. ISBN 978-80-263-1064-8.

     

    ACB    Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách

    ACD01 Barnová, S. et al. (2018). Školská pedagogika. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-78-4.