doc. PhDr. Slávka Čepelová, PhD.
-
ID:
-
Katedra:
Katedra školskej pedagogiky a psychológie
-
Email:
slavkacepelova@gmail.com
-
Telefón:
-
Výučba
Podieľa sa na výučbe v študijných odboroch Učiteľstvo a pedagogické vedy a Ekonómia a manažment.
Vyučované predmety:
- Psychológia osobnosti
- Všeobecná psychológia
- Sociálna psychológia
- Psychológia výchovy
- Psychológia osobnosti manažéra
-
Projekty
VEGA 1/0142/19 Psychoedukačná dimenzia inklúzie žiakov stredných škôl - vedecký projekt
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
IGA 003DTI/2020 Teachers' attitudes towards inclusive education -medzinárodný vedecko-výskumný projekt
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
IGA 002DTI/2019 Psychological and Legal Basis of Inclusive Social and Eductional Reality – medzinárodný vedecko-výskumný projekt
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
KEGA 005DTI-4/2013 Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl – vedecký projekt
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
ITMS 26110230059 – „Zvyšovanie kvality vzdelávania a rozvoj ľudských zdrojov v Dubnickom technologickom inštitúte“ – projekt ako súčasť operačného programu
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
-
Publikácie
ORCID ID: 0000-0003-2728-8000
WOS Researcher ID:
SCOPUS Author ID:
AAA – vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
AAA01 Čepelová, S. & Krásna, S. (2014). Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. Brno: Tribun. ISBN 978-80-263-0847-8.
AAA02 Čepelová, S. (2019). Kvalita života a hodnotová orientácia mládeže. Týn nad Vltavou - Malá Strana: Nová Forma. ISBN 978-80-7612-150-8.
AAA03 Čepelová, S. (2020). Inkluzívna edukácia z pohľadu sociálnej psychológie. Týn nad Vltavou - Malá Strana: Nová Forma, 2020. ISBN 978-80-7612-226-0.
AAA04 Čepelová, S., Barnová, S. & Krásna, S. (2021). Teoretické, empirické a aplikačné dimenzie inklúzie a konceptu inkluzívneho vzdelávania žiakov v stredných školách. České Budějovice: Nová Forma. ISBN 978-80-7612-414-1.
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
ACB01 Barnová a kol. (2019). Školská pedagogika II. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI ISBN 978-80-89732-78-4.
ACB02 Lajčin, D. et al. (2020). Školská pedagogika III. Inkluzívna edukácia. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-75-1.
BCI - Skriptá a učebné texty vydané v domácich vydavateľstvách
BCI01 Čepelová, S. (2014). Pedagogická psychológia. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút. ISBN 978-80-89400-71-3.
BCI02 Čepelová, S. (2014). Psychológia osobnosti. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút. ISBN 978-80-89400-86-7.
BCI03 Čepelová, S. & Hasajová, L. (2020). Vybrané kapitoly z manažmentu inkluzívnej školy : v kontexte psychoedukačnej dimenzie inklúzie žiakov stredných škôl. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-8222-016-5.
Vedecké práce v zahraničných vedeckých zborníkoch registrovaných v databázach Web of Science CC
Barnová, S., Krásna, S., Gabrhelová, G. & Čepelová, S. (2020). E-Tutoring and Learning Organizations. – WOS CC. In: Education excellence and innovation management : a 2025 vision to sustain economic development during global challenges : proceedings of the 35th international business information management association conference. Norristown (USA) : International business information management association. ISBN 978-0-9998551-4-0. ISBN 978-0-9998551-4-1, s. 6426-6432.