doc. Mgr. Gabriela Rozvadský Gugová, PhD.
-
ID:
KH: streda 13.00 - 15.00
-
Katedra:
Katedra školskej pedagogiky a psychológie
-
Email:
gugova@dti.sk
-
Telefón:
-
Výučba
Podieľa sa na výučbe v študijných odboroch Učiteľstvo a pedagogické vedy a Ekonómia a manažment.
Vyučované predmety:
- Všeobecná psychológia
- Pracovná a organizačná psychológia
- Pedagogická psychológia
- Patopsychológia
- Aplikovaná pedagogická psychológia
- Neurodidaktické aspekty edukácie
-
Projekty
KEGA 003UKF-4/2012 Edukácia akcentujúca docenenie mozgu.
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
KEGA 003DTI-4/2014 Diagnostikačný systém identifikácie kompetencií manažérov národných i medzinárodných vzdelávacích projektov.
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
KEGA 002DTI-4/2013 Osobnostná a sociálna výchova ako súčasť celoživotného vzdelávania triednych učiteľov.
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
KEGA č. 005DTI-4/2018 Stratégie podpory adherencie žiakov k pravidlám v edukačnom prostredí.
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
VEGA 1/0870/18 Negatívny dopad traumatických udalostí: Verifikácia a stabilita teoretického modelu posttraumatickej stresovej poruchy (PTSD) podľa DSM-5.
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
VEGA 1/0142/19 Psychoedukačná dimenzia inklúzie žiakov stredných škôl.
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
-
Publikácie
ORCID ID: 0000-0003-2569-1453
WOS Researcher ID:
SCOPUS Author ID:
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
AAA01 Porubčanová, D., Marks, I., Rozvadský Gugová, G. & Gabrhelová, G., D. (2020). Educational context of compliance with school rules. Ostrava: STS Science Centre; London: KEY Publishing. ISBN 978-1-908235-14-5. ISBN 978-80-7418-364-5.
AAA02 Rozvadský Gugová, G. (2017). Čo vieme a nevieme o poruchách učenia Praha: Martin Koláček - E-knihy jedou. ISBN 978-80-7512-776-1.
AAA03 Rozvadský Gugová, G. (2016). I see, I hear, I can't read. Karlsruhe: Stecon. ISBN 978-3-945862-10-0.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
AAB01 Rozvadský Gugová, G. (2020). Funkčné aspekty neurodidaktiky v pregraduálnej didaktickej príprave budúcich učiteľov odborných predmetov. Vysoká škola DTI. ISBN: 978-80-8222-024-0.
ADD Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
ADD01 Rozvadský Gugová, G. & Heretik, A. (2014). Psychometric Properties of the Slovak Version of Experiences in Close RelationshipRevised (ECR-R) on General Adult Sample. DOI 10.21909/sp.2014.01.649 In: Studia Psychologica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : International journal for research and theory in psychological sciences = Časopis pre základný výskum a teóriu v psychologických vedách. Bratislava: SAP - Slovak Academic Press, Bratislava: Slovenská akadémia vied. Centrum spoločenských a psychologických vied. Ústav experimentálnej psychológie, Bratislava: Slovenská akadémia vied. Veda, vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied. ISSN 0039-
3320. – ISSN (online) 2585-8815. – Roč. 56, č. 1 s. 37-52 [tlačená forma] [online].ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ADM01 Rozvadský Gugová, G., Hajdúk, M. & Heretik, A. (2018). Osobnosť ako mediátor vzťahu medzi traumou z detstva a životnou spokojnosťou v dospelosti (Personality as a mediator of the relationship between childhood trauma and life satisfaction in adulthood). In: Česká a slovenská psychiatrie [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : časopis Psychiatrické společnosti ČLS JEP a Psychiatrickej spoločnosti SLS. Praha: Česká lékařská společnost Jana Evangelisty Purkyně. ISSN 1212-0383. Roč. 114, č. 1 s. 16-23 [tlačená forma] [online]
