doc. PaedDr. Zuzana Geršicová, PhD.
Vedúca katedry, koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami v št. odbore UaPV
-
ID:
KH: utorok 9.00 - 11.00
-
Katedra:
Katedra školskej pedagogiky a psychológie
-
Email:
gersicova@dti.sk
-
Telefón:
-
Výučba
Podieľa sa na výučbe v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy.
Vyučované predmety:
- Pedagogická prax I
- Pedagogická prax II
- Metodológia pedagogického výskumu I
- Seminár k bakalárskej práci
- Školská pedagogika
- Modelovanie a riešenie výchovných situácii v odbornom vzdelávaní
- Priebežná pedagogická prax
- Súvislá pedagogická prax
- Metodológia pedagogického výskumu II
- Diplomový seminár
-
Projekty
VEGA 1/0142/19 Psychoedukačná dimenzia inklúzie žiakov stredných škôl
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
VEGA 1/0484/21 Premeny rodinnej výchovy a rodičovského vzdelávania na Slovensku
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ za DTI
KEGA 002 DTI-4/2013 Osobnostná a sociálna výchova ako súčasť celoživotného vzdelávania učiteľov
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
KEGA 005DTI-4/2013 Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
KEGA č. 036UKF-4/2014 Ovplyvňovanie agresívneho správania žiakov formovaním optimálnej klímy školy a triedy
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
IGA DTI No. 005/2019 Educational Challenges in Subject Didactics Education
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
IGA DTI No. 007DTI/2020 Didactic Strategies and Methods of Competence Development in Pre-Service Teacher Training
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ -
Publikácie
ORCID ID: 0000-0002-1789-0543
WOS Researcher ID: MIP-4270-2025
SCOPUS Author ID:
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
AAA01 Geršicová, Z. & Hlásna, S. (2013). Sociálna klíma triedy v edukačnej teórii a praxi. Brno: Tribun. ISBN 978-80-263-0389-3.
AAA02 Tamášová, V. & Geršicová, Z. (2014). Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. Brno : Tribun. ISBN 978-80-263-0848-5.
AAA03 Krásna, S., Geršicová, Z. & Tamášová, V. (2016). Vocational School Teachers´ Job Satisfation in Slovakia. Karlsruhe, Deutschland: Ste-Con, GmbH. ISBN 978-3-945862-12-4.
AAA04 Krásna, S., Tamášová, V. & Geršicová, Z. (2017). Pracovná spokojnosť učiteľov stredných odborných škôl v Slovenskej republike. Praha: Wolters Kluwers. ISBN 978-80-7552-743-1.
AAA05 Barnová, S. et al. (2021). Psychoedukačná dimenzia inklúzie žiakov stredných škôl. České Budějovice: Nová Forma. ISBN 978-80-7612-409-7.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
ACB01 Barnová, S. et al. (2019). Školská pedagogika II. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-85-2.
ACB02 Lajčin, D. et al. (2020). Školská pedagogika III. Inkluzívna edukácia. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-75-1.
ACD01 Barnová, S. et al. (2018). Školská pedagogika. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-78-4.
BCI Skriptá a učebné texty
BCI01 Vavříková, B. – Geršicová, Z. (2016) Metodická príručka pro učitele praktické přípravy v oboru cukrář – Didaktické hry- Výuka zábavně poutavě a hravou formou. Brno: Tribun EU, s.r.o. ISBN 978-80-263-1076-1.
BCI02 Geršicová, Z. (2020). Špeciálna pedagogika a inkluzívne vzdelávanie (Vybrané tézy). Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, [online]. ISBN 978-80-89732-99-9.
BCI03 Geršicová, Z. - Porubčanová, D. (2020). Žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v prostredí stredných odborných škôl. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-8222-019-6.
