Mgr. Igor Marks, PhD.
Zástupca vedúcej katedry, študijný poradca pre študijný program UPP a UPPEP
-
ID:
KH: streda 13.00 - 15.00
-
Katedra:
Katedra školskej pedagogiky a psychológie
-
Email:
marks@dti.sk
-
Telefón:
-
Výučba
Podieľa sa na výučbe v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy.
Vyučované predmety:
- Kapitoly z andragogiky
- Súčasné trendy vo vzdelávaní
- Diplomový seminár
- Inštruktáž k pedagogickej praxi 1, 2
- Seminár k bakalárskej práci
- Inštruktáž k priebežnej a súvislej pedagogickej praxi
- Metodológia pedagogického výskumu
-
Projekty
VEGA 1/0293/16 Významná osobnosť slovenských dejín 20. storočia v kontexte pedagogiky, pedagogického myslenia a zrodu a vývinu moderného školstva - Anton Štefánek
Pozícia v projekte: zodpovedný riešiteľ
KEGA 005DTI-4/2018 Stratégie podpory adherencie žiakov k pravidlám v edukačnom prostredí
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
VEGA 1/0152/11 Slovenská encyklopédia edukačných vied
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
IGA 007 VŠ DTI/2020 Manažérske kompetencie a inovácie v súčasnej praxi
Pozícia v projekte: spoluriešiteľ
-
Publikácie
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
AAA01 Marks, I. & Lajčin, D. (2017). Anton Štefánek a slovenské školstvo v medzivojnovom období – vybrané problémy. Brno: Tribun EU. ISBN 978-80-263-1362-5.
AAA02 Porubčanová, D., Marks, I., Rozvadský Gugová, G. & Gabrhelová, G., D. (2020). Educational context of compliance with school rules. Ostrava: STS Science Centre; London: KEY Publishing. ISBN 978-1-908235-14-5. ISBN 978-80-7418-364-5.
AAA03 Paľun, M., Marks, I., Korintušová, M., Hagara, V., Ružinská, E., Ďurkovičová Ďurianová, M. (2016). The Economic Prosperity, Management and Social Possibilities of HNA. Brno: Tribun EU. ISBN 978-80-263-1064-8.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
ACD01 Barnová, S. et al. (2018). Školská pedagogika. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI. ISBN 978-80-89732-78-4.
